רווק שכבר התחתן

אם תרצי לצאת עם גרוש, עדיף לך אחד בלי ילדים. מי מהרווקות לא שמעה את המשפט הזה? אז זהו, שזה לא תמיד עדיף. כאשר על המאזניים עומדת חבילה כלכלית מול טלטלה נפשית, כדאי לבדוק טוב לאיזו מיטה את נכנסת…

לכתבה המלאה

14 מחשבות על “רווק שכבר התחתן

  1. ההד שעולה מהכתבות שלי לא בהכרח קשור ישירות לחיי. בעבר כתבתי על נשים מכל הסוגים,, אימהות נשואות, חד הוריות, גרושות, ואני לא אף אחת מהן. סיפור חייהן הוא לא סיפור חיי, נכון שיש מקרים שמקרה פרטי כזה או אחר מוליד כתבה מתוך הצורך שלי לשאול ולברר דפוסים בעולם, וכמובן, הצורך לפרק אותם כל הזמן, בעיקר דפוסים סטריאוטיפיים, אבל לא תמיד זה כך. לעתים אני מתבוננת בעולם ולוקחת רעיונות מסיפורים של אנשים אחרים. למשל, לא מזמן סיפר לי אחד מחבריי, שהוא כל הזמן חושק בנשים אחרות למרות שהוא בזוגיות כבר של שנתיים פלוס, והוא לא יודע מה לעשות עם התשוקה הזו התמידית כי זה מפריע לו לנהל מערכת יחסים נורמלית. זו בעיה שאני מתייחסת אליה בכובד ראש כי אני בטוחה שהוא אכן בדילמה שדורשת ממנו עבודה יומיומית לא פשוטה עבורו, אז אני יכולה לכתוב על זה ולהציג את זה כבעיה, כדי לעורר שאלה, לדבר עם מספר מומחים כדי לבדוק אפשרויות פתרון, כדי לעזור לו ולאחרים שחשים כך. האם זה אומר שגם אני חווה את שהוא חווה? ממש לא.
    ולמרות כל זאת, אני מתייחסת לבקשתך והוספתי בכתבה על יחסים טרנס אנטלנטיים שורה המתייחסת לחיי הפרטיים. ודי לחכימא ברמיזא

    אהבתי

  2. לתוכן שמכוון לנו קוראי הבלוג
    כזה שיש בו נופך אישי ולא אישי עלום
    כמו ההד של תוכן (פרוסה) מהעולם שלך שעולה מהלינקים לסדרת הכתבות הזו

    אהבתי

  3. "אם יש לי חיים זה רק בגלל זוגתי"
    משפט יפה ומדכא משהו, האם אין לך חיים ללא בת הזוג כאדם נפרד?
    עם זאת אני רואה במשפט הזה אהבה גדולה שלא מסתדרת לי עם הדורסנות אותה ייחסת לאשתך…

    אהבתי

  4. למה מזרחים מתחתנים עם אשכנזיות אני לא יודע ולא הייתי פונה לפאנון כיועץ נישואין

    אם יש לי חיים זה רק בגלל זוגתי

    אהבתי

  5. תגיד, את התיאוריה של פרנץ פנון על מדוע מזרחים מתחתנים עם אשכנזיות כבר קראת? פרק 3: "הגבר הצבעוני והאישה הלבנה"
    מתוך הספר "עור שחור, מסכות לבנות" בהוצאת ספריית מעריב. לי זה הבהיר כמה דברים בראש.
    אני לא יודעת מה אמרו בקדמה על נישואים אם אשכנזיות, ואיך זה קשור לדורסניות, פנון טוען שזה חלק מהרצון לקנות אחיזה בחברה הלבנה, להתקבל. להיות שייך.

    אהבתי

  6. אני סיימתי תואר במתמטיקה היא לא
    אולי צדקו בקדמה כשאמרו למה הם מתחתנים עם אשכנזיות

    היא דורסנית חבל"ז

    אהבתי

  7. למה אתה לא ממשיך את הטיעון המבריק הזה שנשען על ההנחה הברורה שכל אנשי ההיטק הם לבנים וכל המוסכניקים הם שחורים?
    ואפשר להמשיך כמובן על אותו משקל: כל הנשים מקומן במטבח, כל הגברים מקומם בצבא.
    כל הערבים הם טיפשים וכל היהודים הם חכמים.
    אפשר להמשיך ולחלק ככה את העולם, השאלה מה יוצא מזה בסופו של דבר?
    מלחמות.

    אהבתי

  8. רון, התכוונת לרכילות?
    מישהו שטוב לו ושמח, מסתבר שיש דבר כזה מאמנת דייטים, כמו שיש מאמן אישי (מקרה אלון גל למשל) אתה מוזמן להשאיר פרטים במייל ואפנה זאת ללי תום.
    לאלוהים (במה את מתעסקת), רצוי לומר עוסקת (יותר תקני) וכן, תודה על ההתעניינות בחשבון הבנק שלי, משלמים לי טוב.

    אהבתי

  9. מה זה מאמנת דייטים!? זה משהו שמתפרנסים ממנו!? איפה!? איך מגיעים לזה!? אליה?! לאחד אחר!?
    תמוה

    אהבתי

  10. לא ידעתי שפתחת משרד שידוכים…
    אבל חשבתי שתציע יהודי ממוצא אירופי, ככה שאוכל לשדרג את מעמדי בחברה, ולהבטיח כי ילדיי לא יזכו להערות גזעניות, אתה יודע, מישהו שבזכותו אוכל לטשטש סוף סוף את זהותי המזרחית, ולהתקבל בחברה הנאורה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

