המפחמים

הם אוהבים אותך מאוד, אבל ייעלמו ברגע שתדרשי מהם מחויבות מינימלית. הם יעשו בשבילך הכול, אבל יבעירו את הקשר ביניכם אחרי שבוע. לתת את הנשמה ואת הלב? מצטערים, בשבילם זה רק שיר. הם המפחמים

 

4 מחשבות על “המפחמים

  1. כל החברות שלי וגם אני בכלל לא חלמנו על חתונה.
    הכרתי בחור והתאהבנו. היה נחמד יום, חודש, שנה, חמש שנים ואז התאים לנו להפוך למשפחה. אז התחתנו באופן הכי מינימלי וחסכוני ומאז אנחנו ביחד כבר המון שנים. חלק מהחברות שלי אפילו לא טרחו להתחתן. נכנסו להריון והפכו להיות משפחה בלי כל הטררם הזה.
    וכל החברות והחברים שלי התחתנו אחרי כמה שנים ביחד ולא אחרי כמה חודשים. רק בשלב שרצו ילדים.

    אהבתי

  2. למה אנחנו חיים בעולם בו צריך בכלל לשחק כדי להצליח? האם אילו חוקי המציאות או המצאה שלנו?
    גם אני לא מאמינה במשחקים, אבל לצערי, אני פוגשת אנשים שכך הם מבינים את העולם ונותנים לי להרגיש אאוטסידרית בשל כך. ולכך כמובן אני רגילה כבר.
    קרן, נכון, נשים מחכות לטבעת וכבר מגיל עשרים מודדות את שמלת הכלה, אני שמעתי במו אוזניי נשים שיום החתונה שלהן הוא חלומן מילדות, פסגת שאיפותיהן, וכן להביא ילד.
    זה לא נתפס כתוצאה של… קרי חתונה והקמת משפחה כתוצאה של אהבה ורצון להיות יחד, אלא נתפש כמטרה, כיעד, ובדרך למטרה כל האמצעים קדושים.
    עם זאת, אני חושבת שהשאלה האם הוא מוכן להתחייב לקשר היא שאלה לגיטימית ונכונה. השאלה מה עושים עם זה? כמו כל דבר בחיים, אם הכול נלקח בפרופורציה ואת לא יוצאת מגדרך כדי שהוא יתחייב אלא מקבלת את זה ומחליטה לבד מה את עושה עם זה בהתאם, אז זה עדיין במסגרת מערכת יחסים בריאה שלך עם עצמך.

    אהבתי

  3. לא שיהיה קשר נהדר, מקום להתפתחות משותפת, גדילה, אהבה, גילויים חדשים. לא. העיקר זה שהוא יתחתן אתך, יוכיח שהוא מחוייב לך (כאילו שאפשר להוכיח מחוייבות שנובעת מאהבה במעשים חיצוניים) אחרת את מבזבזת את הזמן שלך. זאת אומרת שמה שחשוב זה המטרה, טבעת על האצבע, הבטחה שהוא יישאר איתך כל החיים, ולצורך השגת המטרה הזאת צריך להיות לו"ז מדוייק. איך נשים ממחזרות שוב ושוב את השטויות האלה, המחלישות, ששמות אותן במקום קטן, מתחנן, מבקש, במקום ללמוד קודם כל להרגיש שלמות עם מי שהן, עם חייהן.

    אהבתי

  4. מתוך הכתבה: "הדרך היחידה להחזיק אותו היא לא לשתף פעולה"
    אף פעם לא הבנתי את תכליתם של המשחקים הללו, של לרצות משהו אחד, ולעשות משהו אחר כדי להשיג עליונות. זה באמת עובד ככה?
    (באמת אין לי מושג, אני מחוץ לעסק של דייטים כבר 17 שנה…)

    אהבתי

להשאיר תגובה

