מכתבי תודה

אדמית יקרה,סדנת כתיבה 3

אני רוצה להודות לך מקרב לב על עשייה שאינה תלויה בדבר ועל כך שנתת אור לתלמידים שהשתתפו בסדנה לכתיבה יוצרת. שמעתי מהתלמידים שאת היית פשוט נהדרת והם מאוד מעריכים את השקעתך.

את מחזיקה בידע ובכלים, וחשוב מכך, באינטליגנציה רגשית שחשובה בעיניי להנחיית כותבים מתחילים המחפשים כלים יעילים להתחבר לעצמם דרך מילים. הצלחת להעביר את הכותבים תהליך שהתחיל מנקודת המוצא כי "באומנות כל דבר הוא מעבר לדבר עצמו", המשיך לכתיבה חופשית, כתיבה לאחר מדיטציה, התמודדות עם מחסומי כתיבה, פתיחת עולמות פנימיים דרך מילות מפתח, כתיבה שמתחילה מסיטואציות יומיומיות, משוב על תוצרים, והדגשת סימני הדרך החשובים לכל כותב מתחיל.

משתתפי הסדנה, פתחו את הלב על הדף דרך מילים בצורה שהפתיעה אפילו את עצמם. הצלחת לבנות שפה משותפת שמאפשרת לכל אחד להתבטא בדרכו שלו ולקבל מהכיתה כלים והמלצות לשכלול ההתבטאות הזאת, והכול תוך קבלת האחר וביקורת בונה שנעשית מתוך הרצון המשותף של הנוכחים להשתפר.

תודה על שפתחת למשתתפי הסדנה דלת חדשה לכתיבה, תודה על הנינוחות והאווירה היצירתית הבוטחת שאפשרה לכל אחד להיות הוא עצמו ולהוציא מילים מהנשמה- חוויות, מראות וריחות שהעלו אבק במחסני הנפש והיום הם מתאספים לידי סיפור או שיר.

בברכה,

משה אביעזר, פרויקט אוניברסיטה בעם, אוניברסיטת תל אביב, פברואר 2011

 

לאדמית היקרה,

החלטתי לתת לך את ספרון זה לאות תודה על כל מה שלימדת אותי והגדלת את כישוריי בכתיבה. בזכותך כתבתי הרבה שירים וסיפורים שאותם אני אשמור לתמיד.

אדמית, כחלק מזה שלימדת אותי כתיבה ומאוד נהניתי, אבל עכשיו אנו נפרדות, החלטתי שאני אכתוב לך בלדה. כי הרי בלדה היא שיר עם סוף טראגי, אז גם עכשיו אני עצובה שאני נפרדת ממך.

הבלדה:דצמבר 2012 067

יצאנו לטיול אני ולאה אהובתי,

ראינו שם חתול.

לאה משכה לו בזנב והחלה לספר סיפורי כזב.

פתאום ברגע מוזר, הופיעה הפיה מכפר אז"ר ואמרה:

"אתם תשלמו על מעשה ידיכם. הים ירדוף אתכם, אך אם הוא יתפוס אתכם, הים ייעלם."

חשבנו שזאת הייתה בדיחה, אז צחקנו, אבל בערב כשהיה מאוחר, הים חזר.

צעקתי ללאה, אבל זה לא עזר.

יותר לא ראיתי את הים, לא את הפיה מכפר אז"ר ולא את לאה אהובתי.

אז אדמית,

בניגוד לבלדה, אני מקווה שאני אמשיך לראותך ושתהיה לנו סדנת המשך.

ניצן גליק, כיתה ד', בית ספר קשת, מזכרת בתיה, 2013

 

לאדמית,

במשך עשרה מפגשים לשנו ודשנו וחזרנו חזור ושנן: קונפליקט ודיאלוג, וסיבוך והתרה, ורמזים מטרימיםדצמבר 2013- ינואר 2014 048 ואקספוזיציה, ולכתוב על רגש מבלי להזכיר את הרגש, ולאפיין דמויות, ועוד ועוד.

זיקקנו והידקנו בהדרכתך. ואהבתי גם את רגעי המדיטציה השקטים וגם את ההערות החכמות שלך שנוגעות ומנסות לכוון בלי להזיק ובלי להעליב.

תודה רבה,

חוה ביסטרי, ספריית רמת אליהו, ראשון לציון, ינואר 2014

 

לאדמית,

סדנת הכתיבה בהנחייתך הייתה מקצועית ומצוינת. אין לי ניסיון מקצועי בכתיבה, אך הגעתי להוטה ללמוד וביחד עם עוד כעשרה משתתפים, תושבי מזכרת בתיה, זכינו לחוויה והתנסות בסוגי כתיבה שונים, אפיון דמויות, כתיבת דיאלוגים ועוד.20150116_112055

החוויה השאירה טעם של עוד, רצון להתנסות ולחוות הצלחה ספרותית משמעותית.

תודה מקרב לב על תשומת הלב הקפדנית, הרגישה והאכפתית. החוויה הייתה בעיניי מלמדת, מרתקת ומעצימה.

רינת חיימוביץ, ספריית מזכרת בתיה, אפריל 2014

 

הי אדמית,

אני ממש נהניתי מהסדנה והרגשתי שהתקדמתי בכתיבה וביכולת הביטוי שלי. הבנתי שיש לי את היכולת לכתוב נחמד ולספר סיפור, ושצריך לבטא אותה באיזו דרך שתתאים לי ולקוראים…20150116_111726

אהבתי את תהליך הכתיבה הספונטני ואת ההתנסות בטכניקות שונות, ובעיקר כשהתחברתי לסיפור האישי שלי…

העברת את הסדנה בצורה מעניינת והצלחת לקבל את כולנו ברגישות, תוך מתן משובים הוגנים, מקדמים ואמתיים. נתת לנו בסיס לכתיבה מתוך מקום פשוט וראשוני.

הרגשתי שהייתה זאת רק טעימה בלבד. אהבתי מאוד.

גלית קרמר, מרכז יהבים, גדרה, יוני 2015

כתיבת תגובה

